maanantai 9. huhtikuuta 2012

Mistä kaikki alkoi?

V: Purrpurr ja pusipusi! Tänään aion kertoa, kuinka olen mutkien kautta päätynyt nykyiseen kotiini.
Synnyin kesällä 2010 jossakin päin Nivalaa, Pohjois-Pohjanmaalla. En ole kertonut kenellekään (paitsi Miiolle) varhaisimmista vaiheistani.
Joka tapauksessa myöhemmin samaisena kesänä minut otettiin kiinni ja vietiin löytöeläimenä Koira- ja kissahoitola Onnelaan. Hoitolan nimi ja omistaja ovat nyttemmin vaihtuneet. Hoitolassa minulla oli vara-äiti ja monta vara-siskoa, ja -veljeä. Minulla oli heihin läheiset välit, je vara-äitimme imetti meitä kaikkia sulassa sovussa. Sain nimekseni Tuhka värini perusteella.
Samoihin aikoihin tuleva omistajani kaipasi kainaloonsa pientä kehrääjää. Hän soitti hoitolaan ja tuli ystäviensä kanssa katsomaan kissanpentuja. Mutta mitä vielä; hän ei vilkaissutkaan minuun! Tai no, ihasteli väriäni, muttei koskenutkaan. Hän varasi itselleen punatiikerin värisen kollipennun.
Pian kuitenkin saapui puhelu, hän olikin päättänyt ottaa minut sen perusteella, että viihdyin kuulemma sylissä hyvin! Seuraavana viikonloppuna minua tultiin hakemaan uuteen kotiini. Kun "mamma" otti minut syliinsä, se oli rakkautta ensi silmäyksellä! Automatka kotiin oli pelottava, mutta kestin sen urhoollisesti.
Kotona huusin ja etsin vara-perhettäni, josta oli muodostunut minulle läheinen. Söin raksuja ja tutkin paikkoja vähän arkaillen. Illan tullen uusi omistajani kaappasi minut syliinsä ja vei sänkyynsä. Oi, kuinka lämmintä ja mukavaa minulla oli. Aloin kehrätä hiljaa. Kehräsin kunnes nukahdin omistajani mahan päälle. Hän oli ikionnellinen!
Nyt olen asunut täällä jo niin kauan, etten muista enää muunlaista elämää.

 Loppuun vielä pari suloista "vauvakuvaa". :-)
Ensimmäisenä iltana kotona, olenpas minä söpö ja pörröinen.



Poseeraamista kukkaruukussa
 
Eka kertaa ulkoilemassa, kyllä oli jännää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tiikerit kiittävät kommentistasi, sillä jokainen kommentti ilahduttaa ja on toivottu! :)